Min Loppi Blogbag

 
Igår hämtade jag ett stort paket på coop, det var den utlovade blogbagen full i roliga saker.
 
Wilde öppnade Nicke nyfiken pysslet med en gång, det tyckte han var roligt. Måla apan! :) Jag testade shower-lotionen från barnängen redan igår. Helt okej tyckte jag, skön konsistens och helt okej doft. Apetinan och grillsåserna kommer att testas under helgen om det blir grillat då. Fick även med en värdekupong för produkter från apetina värde 50:- Den kommer absolut att användas, apetina är en favorit här i huset. Bläddare lite i receptboken också och fick sån lust att baka, ska testa mån av dom goda tårtorna när jag fyller år kan jag lova.
Hur gott ser det inte ut att vara? Mums!
 
Jättekul att få ett sånt här paket att testa, allt kommer att komma till användning och jag hoppas på att få chansen att vara med på nåt sånt här igen. Tack Loppi!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0