Påsken

 
Denna veckan har bara försvunnit, inte hunnit med nåt känns det som. Nu är det iallafall påskafton, jag har ledig helg. Skönt det! Men det blir en kort helg eftersom jag slutade 22,30 igår, valde att göra en delad tur igår dels för att få lite extra timmar och dels för att tjäna några extra kronor storhelg :) Elmia burkar vara stadiga påsk firandet men inte i år, knappt nån som åker dit och jag orkade verkligen inte göra nåt alls så ska bara vara hemma med Wilde jag.  Pappan i huset är på väg till Lidköping han och vi här hemma ska ta en tur på stan sen och kika och sen tror jag både Wildes faster och pappa&Ingela ville träffa Wilde idag. Tror ungen kommer att bli gräsligt bortskämd med massor av påskägg. Av moster fick han ett Disneys bilar ägg fullt med godsaker, av sin faster Maria fick han ett fullt i godis. Av mej fick han ett fullt med olika disneys bilar grejer och pez.
 
Imorn ställer vi om klockan med, jag kan inte förstå varför vi ska hålla på och ställa fram och tillbaka hela tiden? Man blir ju bara alldeles förvirrad fast jag hoppas iallafall att denna framställningen ska innebära att Wilde sover lite längre igen för de senaste 3 veckorna har han studsat ur sängen innan klockan ens varit 6. Så drygt! Mycket bättre att sova till 7-7,30 tiden iallafalll....  
 
Förkylda verkar vi vara på gång att bli igen också, tack för den liksom. Diverse förkylnings symptom på alla 3, jag har gräsligt ont i halsen jag och Wilde både hostar och snorar. Orkar inte mer förkylningar nu, fått nog av det! Men vi får väl igen för alla månader av friskhet :/
 
 
 
Wildes fina ägg!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0