Nya converse

 
Lite morgonshopping piggar alltid upp eller hur? Nyss beställt ett par nya converse, denna gången blev det röda med stjärnor på. Men dom skulle inte komma förrens 10 april, åh vad tråkigt att vänta.. Förresten vad ska man egentligen göra med sina utslitna converse? Visst slänga känns ju som ett bra alternativ men änsålänge har mina gamla hamnat i en låda uppe. Det känns fel att slänga bort skor som ändå kostar såpass mycket och som man tyckt så mycket om så istället har dom hamnat i lådan, tänker att nån gång kanske jag vill ha dom eller dom eller dom fast dom är trasiga........ Idag ska förövrigt ett par till hamna i lådan. Mina gamla svarta för nu är det dags att plocka fram dom nya jag köpte för ett tag sen. :) 
 

Kommentera
Postat av: Bitchen

Shopaholich eller?

2013-03-25 @ 07:10:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0