Måndag

 
Måndag idag, en väldigt kall start på veckan vill jag nog påstå att det var. Jag vill ha det varmare, så himla trött på att frysa nu. Har inte denna vintern varit otroligt lång?
 
Har iallafall jobbat 7-16 idag och sen när vi kom hem blev det en svängom med tvätt och så lagades det till Chicken thai wok och nudlar. Mums! Tog himla lång tid och lägga Wilde ikväll så han har nästan nyss somnat och jag sitter här nu i väntan på att det ska bli bra på tv.
 
Hade förresten fårr ännu ett presentkort på skopunkten i brevlådan idag. Presentkortet har jag fått genom m3 panelen och jag har 4 stycken i plånboken nu. Gissa om jag och Wilde ska köpa oss en hel hög skor nästa gång vi har vägarna förbi karlstad? :)
 
Näh ska ta en snabbsväng förbi blocket och kolla på bilar nu sen blir det Familjen annorlunda :)
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0