Lördag

 
I torsdags var det som tidigare sagt dags för meandi visning, det blev en trevlig stund med tjejerna, fika och ungar som härjade&hade kul. Handlade en tshirt och mössa till Wilde. Hittade en så fin tröja till mej och den satt skit bra, dessvärre skrämde prislappen bort allt som var bra. Tråkigt men så är de. Jag fick iallafall fina sweat jeans till mej i värdinnegåva och det är jag nöjd med. :) Tack alla som kom! :)
 
Igår avslutade jag min 8 dagars jobb period med ett kortpass på jobbet, så skönt att vara ledig 2 dagar nu. 8 dagar på raken inklusive rejäl förkylning har märkts, uh så trött jag varit. Igår hade vi fredagsmys på Harrys, åt god mat och bara hade det lite extra lyxigt. Wilde skötte sig fint med tanke på att det var första gången han åt ute på en riktig restaurang. Innan har de bara varit typ hamburger/pizza ställen han varit med och ätit på. Alla barnen får dessutom nallar där på fredagar och det var en nöjd kille som gick därifrån med nallen i handen. :) Väl hemma sen var det dags för fredagsmys framför tven men snark sa tydligen jag och somnade gott vid 21.
 
Idag drog hjärtat mitt iväg på Rock at sea, kul för han det :) Själv har jag tillbringat dagen med syster och Wilde. Varit på loppisen på medis och det var iallafall en nöjd kille som åkte därifrån. Han hittade en Nalle puh åkbar bil som han tydligen skulle ha eftersom han helt enkelt tog fram den, satte sig på den och började åka. 50:- gick den lös på så den kunde han gott få tyckte jag och betalade snällt ;) Förutom det så fick han en stor plastbil, en lastbil och en tshirt med blixten och gänget på. Jag hittade ett fint iphone ska till mig för 5:- som jag köpte. Kul med loppis. :) Hemma sen färgade vi mitt hår så nu är det fint igen. Snart ska Wilde köras hem till faster Ewa och jag ska göra mej redo för en kväll med flickorna. Bär av ut till Sandra och senare är det tänkt en tur till 50s. :)
 
 
 
Fick tydligen bli bilder på rad här, gick inte att få dom brevid varandra. Köpen från meandi är det iallafall + mina gåvobyxor. :)
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0