Lördag

 
Började dagen med en liten sovmorgon, vaknade dock ganska tidigt ändå men det är skönt att veta att man inte måste studsa upp direkt. Dök på datorn direkt jag kommit ner och fortsatte jakten på en bil, det gick utför när jag tillochmed kollade på en Peugot och undrade om det kunde vara nåt. Näh nu blir det laga min Passat till vilket pris som helst. Känns som ett bra beslut :) Vi tog en tur till Karlstad och brände några tusen på biltema istället för att åka och leta efter nån bil. Åkte även förbi Ikea och brände ett par hundra när vi ändå var i farten, ljus, lampor, batterier och andra såna där bra och ha saker hamnade i påsen.
 
När vi kom tillbaka till Säffle blev vi ute nån timme i det härliga vädret, hjärtat fixade med min bil och Wilde "hjälpte" såklart till. :) Våran goa granne kom förbi när vi var ute och hade köpt kinderägg till Wilde. Det tyckte jag var gulligt gjort :) När vi kom in började jag packa lite smått så det är nästan klart, tvättat lite och plockat lite. Har nyss ätit god mat som hjärtat fixade till. Insåg precis att klockan är ganska mycket så blir väl inte uppe mer än en timme till. Måste ju vara pigg imorn så man orkar med kryssningen, hoppas det ska bli ett roligt dygn på vift iallafall. Inte varit på kryssning sen jag och Jessica var på pensionärskryssning så detta kan ju inte bli värre iallafall ;)
 
Fototgraferade ju Wilde på barnmässan igår, fick länk till iblderna förut och detta blev resultatet:
 
Våran fina unge ♥

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0