Ålands kryssningen

 
 
Har tillbringat många härliga timmar med ett gäng roliga kommunalare, festen började redan innan Vbro och slutade hemma i Säffle igen. Har skrattat så jag fått ont i magen och haft jätteroligt även om varken franska veckor på båten eller Arvingarna är min grej. Varit så himla kul att vi varit ett stort blandat gäng och jag har haft både mina nuvarande arbetskamrater och ett gäng gamla som jag saknat som bara den bara för att det är så roliga härliga människor runt omkring mig . :) Shoppat loss i tax free, ni ska få se sen när jag laddat in bilderna på kameran och druckit massa goda rosa pantrar, druckit bacardi breezers i hytten och att inte förglömma ätit en förjäkla god frukost buffe även om jag knappt var vaken när det var dags att gå dit. ;) Däremot var buffen på ditvägen ingen hit, franskt skulle det vara och helt ärligt är inte det franska köket min grej iallafall, bläckfisk, senap/rödvinssåser konstiga tillsatser i allt. Och på det flottiga prinskorvar och köttbullar, uäk! Men dom små gröna macaronsen på efterrättsbordet var inte fy skam iallafall :) Inte sista gången jag åker på kryssning iallafall, ska allt se till att vara framme och anmäla mej nästa gång det är dags och sen skulle jag allt vilja komma iväg på en Rock at sea kryssning med för det lär vara grymt kul de!
 
Mina buss och hyttkamrater i sitt esse, blev visst mest Angeliqe på bilderna men det var nog hon som hade mest tokigheter för sig också ;) Annars vart det dåligt med bilder och det var allt lite synd de. Förövrigt bara älskar jag min jacka har bott i den på resan, tur att den inte passade dig Älskling. <3  :)
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0