Lördag

 
Igår började vi dagen med att köra till soptippen, det är väl inte så kul men skönt att bli av med massa skit! :) Sen skulle vi åka till Eda och hämta coys fälgar till 63a, påväg dit åkte förbi Charlottenbergs köpcentrum. Vilket ställe! Allt jag gillar på ett och samma ställe nästan och där hamnade vi sen på hemvägen till min stora lycka. In på Cubus och hjärtat köpte en topp på rea och en gosig tröja till mig. Sen hamnade vi på Carlings och där hittade jag ju såklart en jättefin tröja så den fick det bli också. Hjärtat köpte sig 2 stycken Valient tröjor där och shorts på sportshoppen han, och Wilde ville gå in på Br leksaker han och därifran kom han med nåt Disneys bilar set med massa små mini bilar. Hel nöjd kille! :) På väg hem sen blev mitt lilla hjärta åksjuk, stackars stackars liten. Alldeles genomsvett och spydde flera gånger så fick tvätta barnstol och allt sen. Men han blev pigg så fort vi kom hem, åt risifrutti, badade och önskade sig grillad korv till mat.  
 
Kvällen igår avslutades med att kolla på filmen Barnhemmet, inte så bra tyckte jag utan mest tragisk. Jag ville se Braking dawn jag men det fanns inte på lovefilm streamingen. Inte Walk the line heller.Vilken skit! Jaja Braking dawn har jag hyrt på lovefilm istället så den borde komma i början av veckan. Och Walk the line ska jag köpa igen, det är en måste ha film men våran har fått ben och rymt för har bara fodralet kvar. Måste köpa Cry baby med för den var den nån som lånade av mig men inte behagade lämna tillbaka och den vill ja också se nu.
 
Idag hade vi pratat om en tur till soptippen igen men blir nog inget med det. Jag tycker vi borde komma iväg och kolla på kattungen igen istället. Och så har dom fått ursöta kaninungar som vi måste kolla på med. Hur sött är det inte med bebisdjur? Ingela kanske skulle komma förbi en sväng med. Trevligt de :) Men först av allt ska det städas, ser ut som grisen och hans bror bor hemma hos oss.
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0