Torsdag



Idag har det verkligen varit en väldigt varm dag, sådär så det står alldeles stilla inomhus. Vårt sovrum kokar trots fläkt och jag här försökt att öppna för att få lite drag. Älskar värmen men man sover inte gott om det är för varmt tyvärr.

Denna dagen har vi tillbringat i Karlstad, jula, biltema och Ica maxi har fått äran att besökas av oss. Och mamas också på Wildes önskan. Ungen älskar verkligen pizza :)

När vi kom hem sen var vi ute ett tag sen var det dags för dagens bad för Wildes del och vad jag skratta åt ungen när jag sa att han skulle bada och får till svar -aldrig i livet! Hahaha va?! Sen fyllde han är idag med om han får bestämma, grattis. ;) Hur gammal? Näh bara 72 år tydligen. Och ja han har nog sett för mycket på Pippi för hon har fyllt år på filmen som rullat idag och Annika säger även -aldrig i livet på samma film :)

Imorn inleds sista helgen på semestern, usch vad trist det är! Och inte ett skit har vi planerat för helgen heller, skulle gärna hittat på nåt eftersom det är sista lediga helgen men vet inte vad riktigt?!

Nu ska jag läsa ett par rader innan det är dags att sova.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0