Tisdag



Idag var det äntligen dags! Som jag längtat.. Är väldigt nöjd med det som hanns med men tyvärr är det långt ifrån klart, 3 blommor, 1 diamant att färglägga och bakgrund kvar. Sen ska det göras en grej till på underarmen, men vad? Ett tomrum på sidan som ska fyllas, kom gärna med förslag på vad man kan sätta där för det står still i min fantasi?? :) Nu ska det iallafall sparas rejält så jag kan komma iväg så snart som möjligt igen för det är ju allt annat än billigt på riktig studio. Men så värt de så inte är sakens skull ;) 3-4 veckor minst tyckte tatueraren iallafall att detta skulle läka innan jag gjorde mer. Tack syster för sällskapet idag :)

Nu har vi nyss käkat mat, och Wilde har nyss kommit hem från sin faster Ewa där han hade vart och busat lite. Resten av dagen blir händelselös, jag är öm i armen och känner mej trött. (Kan bero på den tidiga morgonen de) Har tänkt och slänga ihop en paj sen av jordgubbar från trädgården, blir säkert gott det. :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0