Tisdag

 
Idag tänkte vi ta en utflykt till sjön i det underbara vädret, var och köpte armringar och sandleksaker till Wilde och så åkte vi ut till Getebol. Härligt värre, Wilde vägra att ens känna på vattnet han, och det var iskallt i vattnet, blåste och solen gick i moln så där blev inte mer än 30 minuter. Sen blev det glass på Allé istället innan vi åkte hem, jag la mej på studsmattan och solade. Tror det tog rätt bra så det ska jag göra om varje dag som solen lyser så jag får riktigt mycket färg innan det är dags för tatueringen för sen blir det inget ligga i solen dom närmaste dagarna efter det och armen lär få ha solskyddsfaktor 50 resten av sommaren.
 
Har även hunnit med att klippa klart gräsmattan (gjorde det mesta igår), grillat, läst, städat lite och tvättat.
 
Nu inväntar jag Hart of Dixie som börjar om 20 minuter och sen ikväll lär det bli tidigt i säng för usch vad trött jag varit dag. Tar på humöret att vara trött. En sovmorgon skulle sitta fint det, Wilde har återgått till att kliva upp tidigt igen han. Dom där sovmorgnarna till halv 9-9 tiden är förbi. Drygt 1½ vecka höll det i sig så man får väl vara glad för det iallafall. ;)
 
 

Kommentera
Postat av: DB

Vilken mysig bild på er :)

2013-07-10 @ 22:45:06
URL: http://bizzare.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0