Onsdag

 
Idag har det varit en ganska händelselös dag, började med en välbehövlig sovmorgon ända till 10. Ett par timmar senare blev det en cykeltur till domus för pakethämtning annars har denna dagen inte bestått i annat än soffhäng, mys och lite plock här hemma med allt möjligt. Mitt paket var jag riktig nöjd med iallafall, min tröja passade perfekt, sängkläderna jättefina och Wildes kläder likaså. Lite stora kanske men hey ungen växer så det är ingen större fara med de. :) Och ikväll kryper vi ner och sover i dom nya sängkläderna som är både nytvättade och torkade ute. Hur gött? Nästan så man längtar efter att gå och lägga sig.
 
Wilde har åkt till med Tommy&Anita hem för att sova där och leka med sin kattunge, jaha och vad gör man när man är ensamma hemma då? Det har vi inte varit förut förutom när vi ska göra saker inte bara en helt vanlig kväll. Skum känsla.. Men det blir inte nåt värre påhittat bara för det, nåt att äta och en film :) Skönt faktiskt att ha en unge som är såpass stor att han själv vill åka med sina släktingar hem, sova över osv. Känns så mycket lättare än som det var när han var mindre och det bara var vi som gällde och han egentligen inte alls ville bli lämnad även om han hade det bra sen.
 
Bild från min mobil från Lisebergsdagen.
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0