Onsdag



Oj vad slitsamt det var att börja jobba igen, känns jag slitit ett par månader och inte 2 dagar hahaha. Måtte vara ovanan, kroppen har semestrat och fått en chock. Cykelturerna till och från jobbet har resulterat i en rejäl träningsvärk i lår och rumpa. Ja jag vet dä är illa för så långt är det inte men ja jag kan ju inte påstå att jag slitit ut cykeln på semestern så då förtjänar jag väl träningsvärk med ;) förresten har jag aldrig cyklat så fort som jag gjorde igår när jag fick syn på en stor huggorm på cykelvägen, vad jag trampa!!! Huh äckliga äckliga djur, var rädd att den skulle bita mej i benet så cykla allt jag orka ihopp om att den inte skulle hinna se mig och det gick ju bra ;)

Ryggen min har fått sig en chock med efter en hel dag med handling, bärande av tunga kassar och spring i trappo idag den, ajajahajaj har såna spänningar så det känns som hela ryggen ska gå i tusen bitar men det går allt över de är ovanan där med. Jämna plågor ska det va då är de som bäst. Synd om mej idag de hör ni va?? Förövrigt var det helt okej att komma tillbaka till jobbet bara man hade kommit dit, trevligt att träffa arbetskamraterna igen. Och idag har jag ha handlat hela dagen och det gillar ju ja även om jag är litte sliten i ryggen just nu. Och Wilde är nöjd med att vara tillbaka på dagis igen med så där är frid och fröjd nu. Men så ska han ha långledigt igen eftersom han bara är på dagis tre dagar.

Sa ja förresten att jag är trött med? Trodde nån skoja med mej när klockan ringde imorse. Men snart är man van igen så då blir allt som vanligt igen :) ska snart lägga Wilde nu sen ska jag kolla gårdagens hart of dixie på play på min platta. Imorn är det redan torsdag vilket nästan är helg de, jobbhelg på ingående men har en av dom två bästa helgerna och det innebär lördag kväll och söndag dag ledigt så på lördag vankas det fest med Jessica. Minst hundra år sen sist vi festa till så det ska bli så kul!

Hittade världens finaste uggleskal på tradera förut, var bara tvungen att ha! Tyvärr krånglar min telefon med ljudet men jag hoppas det inte ska vara nåt allvarligt, det är ju en iPhone så det kan ju räcka med en ny uppdatering eller??? När den höll på att brinna upp och blev så varm så jag inte kunde prata i den räckte det ju att uppdatera så jag hoppas det gör det nu med och jag väntar och väntar på en ny uppdatering nu så får vi se. ;)

Här är iallafall den fina skalet, älska ugglor säger ja bara!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0