Min dag idag

 
Har haft en fin födelsedag idag, jag blir verkligen bortskämd av min omgivning. Började dagen med att få en prenumenation på Glossybox av min syster (fick det på mejl). När hjärtat kom hem från Karlstad dit han hade åkt med Gugge innan tuppen gick upp fick jag en surfplatta av honom&Wilde. Oj vad glad jag blev! Och Wilde med, gissar att jag INTE kommer få ha den för mej själv iallafall. Sen kom Ingela, mamma,brorsan, mormor och syrran hit och det blev räkmackor&tårta och massa mer paket. Av syrran som jag redan hade fått så bra av fick jag ett par nya röda converse med, happy happy! :) Av mamma, mormor och brorsan fick ja 200:- som blev lite nya hipsters i fräna mönster på Lindex senare när jag, Wilde och syrran tog en sväng på stan. Av Ingela (och pappa då också fast han inte kunde vara med idag) fick jag 500:- på saker och ting 500:- på kök och present och ett jätte praktiskt picnic set och kylväska. Fick även en till sak av hjärtat efter att han hade varit på bolaget, en flaska Tequila rose i fin presentpåse. Ja jag har helt klart blivit så bortskämd som man bara kan bli. Tack allihopa :) Sen är det inte bara jag som har fyllt år idag kan man tro, Wilde har blvit minst lika bortskämd han med massa nya kläder, en liten leksak, böcker och godis. Nu har syrran precis åkt hem, hon stannade kvar här och vi har käkat pizza, färgat mitt hår och grejat med min nya platta och tjatat en massa. Trevligt de. Nu blir det snart sängen men först bilder, har massa bilder på kameran men dom ligger kvar där dom så det får bli collage mobilbilder så länge.
 
 
 
 
Måste visa upp min alldeles hembakta och hemgjorda tårta, helt okej för att vara första gången jag gjorde nåt sånt. :) Jättelätt och fixa var den iallafall och resultatet både fint och gott.
 En del av alla Wildes saker =)
 
Och mitt! :)
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0