Måndag



Sista veckan på semestern påbörjad idag, känns allt lite sorgsamt för det är allt fint och vara ledig. Dock ska det nog bli gott för Wilde och komma till dagis igen iallafall. Blir nyttigt och få tillbaka rutiner igen och komma iväg och härja loss med massa barn tre dagar i veckan.


Idag har varit ännu en sån där dag där vi inte gjort så jätte mkt. Bara handlat lite och varit hos Wildes farmor annars lugnt och stilla. Blev en tidig kväll för Wilde idag iallafall, övertrött och på väldigt dåligt humör då är det bättre och sova och vakna pigg&gla imorn igen. :)


Imorn är det äntligen dags för min tatuering, som jag längtat! Fast samtidigt lite nervöst för det är första gången jag tatuerar mig hos nån ja inte känner men syrran ska bli med och hålla mej sällskap, det uppskattas :) Och jag ska iallafall komma ihåg och äta innan så jag slipper nästan svimma, och förhoppningsvis mår jag bra imorn och inte som sist när det sista ja gjorde innan jag åkte var att spy och sen få feber och må allmänt kasst. Haha uh vad jag ville tatuera mig då som ens utsatte mej för de. :/

Här är iallafall inspirationen till morgondagens, och under vintern ska även överarmen få sig färg så mer eller mindre hela armen ska täckas tillslut :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0