Liseberg

 
Hade en toppendag på Liseberg igår med min fina lilla familj och bästa syster/moster, Wilde var nog världens lyckligaste unge. Att se han så glad och ha så kul ja det är nåt alldeles speciellt de :) Åkte en massa karuseller, kollade kaniner och spelade. Vi vuxna hann väl inte åka allt för många stora karuseller, ja förutom jag då som åkte med både hjärtat och syrran. Men barnkaruseller hann vi åka så det heter duga iallafall. Spelade och vinster följde med hem. Och plockade små nallar till Wilde i en sån där nalleautomat. Hade sådär väder under dagen, väldigt mkt moln och inte jättevarmt men ibland kollade solen fram. Hade med regnkläder och paraplyer men lämnade det i bilen i när vi fyllde på parkering. Gissa om det började regna efter det eller? Så smart jag är, det stör mej att jag gjorde så.. Och så stör jag mej att jag bytte nummer på heminredningshjulet för hade jag stått kvar hade ja vunnit. Undrar vad?! Får nog helt klart ta en tur dit igen med Wilde, kanske Jul på Liseberg? Skulle vara mysigt. Och nästa sommar blir det dit igen på semestern. :) NU massor med bilder :) :)
 
 
 
Titta pappa jag har fått körkort!
 
 
Åka båt med Ossi
 
 
Favorit karusell, wihii sa Wilde så fort det svängde.
 
 
Dagens stora vinnare :)
 
 
Ja vann chips ja :)
 
 
Souvenirer måste man ha när man varit på utflykt, muggen köpte Ossi och jag de andra.
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0