Helgen



Igår efter jobbet var det full fart hemåt som gällde, äta mat, duscha och göra sig iordning för fest. Fick för mig att klippa lugg igen när jag blev trött på hopplöst fult hår. Förfest här hemma, alltid lika trevligt på våran altan. :) efter ett tag var det dags för dom som skulle till Sunne att åka och kvar blev jag och Jessica. Hade sån tur att brorsan kom förbi och kunde köra oss till stan. Väl på torget var det mycket folk och varmt som hell. Träffade ett par arbetskamrater, både nya och gamla annars var det inte så mkt känt folk. Nordsteds var bra, och offside hette dom så? Levererade verkligen iallafall, speciellt när dom körde Ebba grön covers. Klockan tolv var det slut på torget, och därmed även denna kvällen. När sist var jag hemma så tidigt? Tror aldrig det hänt faktiskt, och hej vad jag saknade min bil. Jag är inte van att vara ute utan att bilen finns med. Var iallafall hemma runt 1 efter en lång promenad hem. Jag och Jessica konstaterade att det var 6 år sen sist vi var ute men så lång tid ska det väl inte ta tills gång hoppas ja :)

Nu väntar jag på att mitt lilla hjärta ska komma hem så vi kan mysa lite innan jag ska jobba. 💕 Tycken förövrigt att det är ganska skönt med en sval dag, älskar värmen men som sagt det är skönt med en sval dag. Sen får värmen gärna komma tillbaka igen :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0