Fredag



Börjat dagen med att betala räkningar, så tråkigt tänk om man slapp det? Speciellt dom där stora, dyra räkningarna.. Men nu är det gjort iallafall :) så fort klockan blir lite mer får det bli iväg och fylla upp kyl&frys igen och även en snabb tur ner till Åmål och shoppa loss på bolaget. Dom har mina favoriter rekorderlig päron där och det finns inte här i Säffle så då får man ut och åka lite. Innan vi åker får jag roa mej med att tvätta om vittvätten jag tvättade... och glömde i maskin igår.. Klockan 2 börjar jag att jobba sen, blev många timmar denna veckan 44 tror jag bestämt och då har jag bara jobbat 6 av sju dagar. Likadant ser det ut till veckan, har redan 34 timmar men då bara på 3 dagar så det lär bli lite mer, borde innebära att mitt minus mer eller mindre är borta efter nästa vecka? :) skönt isf, då kan jag satsa på långledig jul som mål sen.

Igår var jag och Wilde och shoppade loss på Lindex halva reapriset rea, då får man mycket för pengarna minsann. En topp, ett oversize linne, ett baslinne, trosor och en ldb lotion till mig. 2 par shorts och ett par jättemysiga mjukisbyxor till Wilde. Allt detta för 260:- :)
Fick även min första Glossybox igår, spännande det. Jättebra och användbara saker fick ja. Inpackning, duschcreme, nagellack m.m :)

Nej mot tvättstugan och lite annat grejs nu. Sen får vi väcka hjärtat så vi hinner med allt innan det är dags att jobba.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0