Måndag

 
I lördags åkte jag och Wilde med syrran till Karlstad en sväng när hon skulle lämna av en hund. Tog en snabbis på bergvik, bolaget och hårfärg köpte jag. Och Wilde blev som vanligt lite bortskämd av moster med senaste bilar tidningen och fina strumpor. Som jag förövrigt inte ens skulle få tvätta igår, han tog dom ur tvättkorger, stoppade dom i i kassen med kartonger som ska slängas och bar in påsen i tvrummet. :)
 
Hem och stressade en aning, käkade, färgade håret på mej och sen åkte syrran till pappa och Ingela för att lämna Wilde där i väntan på att pappan skulle komma hem från sin tatuering. Sen bar det av ut till Sandra för lite förfest, vid 8 hade vi bord på tuppen och det satt riktigt fint med en Nachotallrik. Beställde barnportion och det var ju alldeles lagomt det, eller för mycket kanske? Både cidern och maten gav mej ont i magen. Resten av kvällen var ganska seg sen tyvärr och jag landade hemma redan vid 1 tiden. Men det började bra och det var en trevlig kväll :)
 
Igår var bara en seg dag, slappade på soffan och gjorde minsta möjliga under dagen.
 
Idag är det måndag, jag har en lång sovmorgon jag. Eller inte sovmorgon men jag börjar jobba sent iaf. Ska som vanligt städa och tvätta lite medans jag är ensam. Har även provat crosstrainern en sväng, lite rapplig men den duger att trampa lite på tyckte jag. När jag har slutat jobba sen  bär det iväg till Boys o girls (stavning?) för klippning. Oh så gött det ska bli!!! Har inte klippt mig sen december 2011, illa illa illa. Jag funderar på att behålla ganska mycket av längden, klippa upp ganska rejält och en flikig lugg? Eller ska jag klippa mkt kanske? och ingen lugg? Näh vi får se vad det blir när jag kommer dit, Sara som jag klipper mej hos ör iallafall så bra och jag blir alltid nöjd så :)
Jag i lördags, detta håret ska bli skönt att få fixat.:)
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0