Lördag

 
Efter jobbet igår packade vi ihop oss och åkte till Åmål. Var först iväg och hämtade en crosstrainer åt mej, sen blev det storhandling på Eurocash innan vi åkte hem till syrran. Där blev vi kvar några timmar, mamma och mormor kom och gratulerade Wilde i efterskott och vi fikade och hade det trevligt :) Väl hemma sen fick det bli ute mat, Sibylla för mej och hjärtat och ett Happy meal till Wilde. MUMS sa jag, det var det goaste på länge kan ja lova.
 
Idag är det lördag och det gillas absolut. Ska ta en sväng till stan så fort klockan blivit lite mer, måste jag till bolaget. Sen kommer syrran och jag vet inte om vi kanske skulle åka med henne till karlstad en sväng? Och så ska äntligen mitt hår färgas :) Och ikväll vankas det ju fest, härligt härligt.
 
Förövrigt startade denna dagen bra, jag är så jävla nöjd med mej själv just nu!! :)
 
Härligt bordsskick ;)
 
Wilde fick tuffa kläder av sin mormor
 
Moster hade köpt en målarbok till Wilde, Och av sin gammelmormor fick han strumpor och lite pengar.
 
 
Fredags mys :)
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0