Tisdag

 
Andra vab dagen idag, en aning långsamt är det. Wilde hostar, snörvlar och sover dåligt på natten. Fullt ös men med en ganska stor mängd gnäll på dagarna. Helt hundra är han inte men för pigg för att vi ska stanna hemma mera så imorn blir det dagis och jobb igen så får vi hoppas att det inte blir värre. Klockan är strax tio nu och jag har redan hunnit plocka en massa, bytt och strykt gardiner till ett rum uppe, tvättat och så kom Sandra hit en snabbis innan hon skulle börja jobba. Effektiv dag än så länge! Ska bli mer gardin strykande och fixande senare. Och så måste jag till apoteket en sväng sen också.
 
Fick  förresten bort alla turerna jag ville bli av med igår också, årsarbetstid är grejen det! Nu ser jag framemot våren ännu mera med allt trevligt som händer då och vi kunde lika gärna hoppa fram till slutet av mars direkt om ni frågar mej. Vintern har sin charm med julen och allt sådär men den är alldeles för lång, våren och sommaren är ju klart den bästa tiden på året. :)
 
Nej nu tror jag att det var slut på skrivandet, har inte så mycket mera att komma med nu så.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0