Söndag

 
Idag är en dryg dag, har inte riktigt orkat tagit tag i nånting. Ut är inget roligt att gå när det är alldeles snöigt och oplogat på trottoarer. Näh idag sitter vi inne och gör ingeting. Skrutten hostar fortfarande som bara den men är pigg och på gott humör så imorn satsar vi på dagis och jobb för oss alla 3. Ser fram emot en rätt behaglig jobb vecka, alla timmar jag behöver har jag och längsta jobb dagen är till 3 förutom söndag kväll och på torsdagen har jag min lediga dag med uppladdning inför helgen. Känns otroligt bra att ha hela veckan klar redan nu. :)
 
Nej nu var det sådär slut på nåt att skriva igen så avrundar här och så ska jag nog ta och börja läsa boken jag fick på alla <3 ans dag. :)
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0