Onsdag

 
Vet ni vad jag gör idag? Ja inte är jag på jobbet iallafall för igår ringde dagis och skrutten hade fått feber igen så det fick bli vab för mej idag. Han tar minst sagt igen för all friskhet med sjukdom gånger alldeles för mycket nu. Frågade på medhelp som vi ringer och anmäler sjukdom och vab till igår om detta verkligen är normalt och det var inte alls konstigt att förkylningar härjade med barnen i flera veckor i den åldern. Han är dock feberfri idag igen men det är en massa gnäll och gråt mest hela tiden för minsta lilla får han att bryta ihop och gråta, han hostar som bara den och har börjat bli riktigt snorig igen. Sover jätteoroligt med. Och som pricken över iet verkar jag ha fått skiten med, helt täppt, tung i huvudet och nyser var och varannan minut. Nej tack tyckte jag, usch gillar inte att vara förkyld för allt blir så extra jobbigt då, man orkar inte alls på samma sätt, sover dåligt osv. Näh idag är det synd om oss bägge, självklart mest synd om Wilde utan tvekan men jag känner mej inte alls hundra själv.
 
Jaja idag är vi som sagt hemma, imorn är det ledig dag och den tillbringas förmodligen också sittandes hemma och på fredaghoppas jag allt att vi ska vara tillbaka på jobb/dagis.
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0