Julfirande


Julhelgen är så gott som över, har haft en fin helg med familjen. Massa god mat, godsaker och för att inte tala på paket! Julafton firades här hemma med svärföräldrar, min pappa&ingela, syrran, Leif och Sara. På juldagen kom mamma,mormor, brorsan och syster hit på jul fika på förmiddagen och sen var vi till svärföräldrarna på julmat.  Wilde har fått galet mkt paket, likaså jag och jag är så glad, tacksam och nöjd med mina julklappar. Tack alla som gjorde denna helgen så bra. 



Jultomten kom såklart förbi, Wilde verkade inte förstå vem som var tomten men igår hade han funderat och kom och undrade på om det var Kling som var tomten? Han tyckte tomten såg ut som Kling :) och rätt hade han ju. 

Wilde har fått så himla mkt julklappar, så blir det med en stor familj :) detta är knappt hälften. Massor med filmer, surfplatta, vardagskläder, skor, finkläder, radiostyrd bil, bilbana, tågbana, garage, pussel, snowracer, overall, bilar och andra fordon, 500:-, flera chevor, sparbössa med lite pengar i,  olika instrument, leksaker och halsband till blixten och med mera med mera.... :) 

Och mina... Jag måste ha varit nåt helt otroligt snäll. Presentkort på Lindex a'1000:- av pappa och Ingela , bakmaskin av hjärtat, burk&bricka av pappa och Ingela som som ni ser matchade bakmaskinen perfekt, flera goda Victoria secrets, älsklings favorit parfymen och body butters av syrran, blixt till min kamera av hjärtat, tillsammans fick vi en ny matta till rummet av pappa och Ingela och nya kuddar av Monika med familj. Och så fick jag en tre månaders Glossyboxpren av mamma och mormor. :) 

Hur har ni haft det i jul? Bra hoppas jag :) 







Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0