Torsdag



Vilken lång dag! Känns nästan som jag varit ledig men det har jag inte. Dock slutade jag redan 13,30 och det kändes nästan som ledig efter alla långa och dubbla pass. När jag kom hem serverade hjärtat favorit maten fläsk och löksås. Jämt hur gött som helst de. Sen kände jag att jag verkligen inte kände för att som varenda annan dag greja med städ, tvätt osv så jag tog en tur ner till 45an och spanade i affärer och pratade med syster i telefon en sväng. Hittade dessvärre inget, men såg lite saker jag är sugen på. En fin tröja och roliga underkläder. Får se om det blir nåt köp :) På väg hem var jag in på Lidl och där hitta jag en svart/grå "rya"matta som fick följa med hem, med mattan kom städ&greja lust. Dock har jag nog jämt stans sämsta ögonmått och mattan är så liten hahahaha. Men den duger under bordet i brist på annan och sålänge. Som sagt sen städades det och grejades som vanligt. Uppe mest och tvätten tar som vanligt aldrig aldrig slut. Medans jag har roat mej med detta har hjärtat fått i motorn i bilen, åh behöver jag säga att jag längtar big time efter premiär tur? Wilde hjälper till och greja, ungen är skitig men ack så lycklig, pappas pöjk ända ut i minsta smutsfläck <3

Ikväll blir det tv häng och bara slappa, två bra program som måste ses. Älska tv på hösten iallafall, så mkt bättre än sommar tv. Men nu ska jag nog sätta mig och läsa lite, har flera böcker som snart ska lämnas tillbaka så får lägga på ett kol. Ge mej semester? Så jag hinner läsa en bok om dagen istället för en i veckan.

Här är förresten Wildes fina overall vi köpte igår. Så nöjd! Han kommer va så fin i vinter. :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0