Nya tag



Ja precis nu är det dags att ta nya tag, fortsätta framåt för att bli en smalare snyggare människa. Haha nej då men smalare iallafall ;) vet att jag kan det bevisade jag för mej själv i våras, kände mej ganska nöjd ett tag men nej inte nu längre så nu är det dags att ta till lite jävlar anamma och på't igen! Heja mej väl! Blir en kur noka igen, thats the shit utan noka hade jag aldrig lyckats gå ner som jag gjorde. Även tecknat ett nytt gymkort och inhandlat nya snabba skor. Några bra piller med massa koffein i för att bli piggare och förbränna mer beställdes ifrån gymgrossisten tillsammans med den grymt snygga shakern, tror ni inte nokan kommer smaka extra bra i den? Imorn blir det gympremiär med Stephanie och på söndag påbörjar ja noka kuren. Hej o hå :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0