Måndag



Denna dagen började med ännu en sovmorgon, idag var det Wilde som bestämde sig för att sova länge. Han hade mardrömmar och väckte mej tidigt imorse -rädd mamma rädd. Då fick han sova hos oss istället lilla hjärtat och det var tydligen väldigt gott med tanke på att han sov till halv 10. 20 över elva sen hade ja tid på det där hemska stället. Gick ju alldeles strålande de, bara det värsta kvar nu.. Ta bort en visdomstand, tydligen ska jag bli plågad i långa hemska 70 minuter. Men jag skjuter på det hemska ett tag, 8 oktober är det dags men känner jag mig själv så kan jag nog boka om både en och två gånger. Ja vill inte!!!! Ajajahajaj

Men men nu ska ja inte fundera mer på det, nästan två månader kvar :) efter tandläkaren cykla jag till netto en sväng och köpte 3 fina muggar med ugglor, alla i olika färg och även 2 olika storlekar. Var bara tvungen att ha dom trots att dom inte passar in med allt annat, därför också som jag bara köpte 3 och olika ingen ide att ha fler meb var ändå tvungen att ha dom :) Älskar ugglor, det är så fint.

Har förövrigt varit duktig och klippt gräsmattan idag och som tack för det blivit sönderbiten av broms. Skulle nog vilja påstå att det är jävligt otacksamt att försöka hålla fint här ute och få lida av svullnad, smärta och sveda i flera dagar efter sen. Jävla broms, bara jag som blir biten med och jag som inte tål dom.

Nej nu ska vi snart äta lite kvällsmat sen sova, vågar man hoppas på sovmorgon imorn igen tro? Skulle vara gott för sen onsdag till fredag blir det långa pass på jobbet och inget sova på morgonen.

Mina fina ugglor!


Kommentera
Postat av: Jessica

Haha, ja jag tänkte väl att du hade varit på Netto och snokat ;)

2013-08-15 @ 20:23:33
URL: http://aaceton.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0