Kvällen



Det som skulle vara en lugn händelselös dag med en promenad och greja här hemma som enda jag skulle göra blev istället till en trevlig heldag med Emelie och Nova. Fick en idé att ringa när vi var ute och gick och det var en bra idé. Fika på Holgers, promenad sen börja vi prata på att åka till sjön men sen kom vi på att vi skulle åka och titta på Wildes kattunge så då hamnade vi där en sväng. Sen hem, drack kaffe och kom på att vi skulle fylla Wildes båt med vatten. Ungarna har härjat hela dagen, som katt och hund vissa stunder men kul har don haft och Wilde var helt slut och slockna redan kvart över sex. Fick en försenad födelsedags present av Emelie med, hel nöjd :)

Efter Wilde hade somnat kom Stephanie förbi med byxor som hon behövde hjälp och sy. Inte för att jag vet om jag är så bra på de men dom blev lite helare iallafall :) nu sitter jag i soffan, nyduschad och lite uttråkad. Men ska läsa i min bok och sen sova tidigt så jag orkar med 7-22,30 imorn. Saknar hjärtat mitt också men imorn när jag kommer hem från jobbet är han hemma igen <3

Kolla Nova på lilla bilden från studsmattan, så rolig bild!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0