Fredag



Efter några intensiva dagar med mycket jobb tog ja helgen klockan 4 idag. Skönt tyckte ja. Inte suttit still många minuterna sen ja kom hem, handlat, varit till bolaget, städa, plockat och tvättat. Men nu ni gör jag inte en grej mer idag annat än myser i soffa med lite godis och bok.

Imorn vankas det Annelundsfest och syrran kommer hit. Henne har vi saknat, alldeles för länge sen sist vi sågs. Vi ska till torget o kika, sen ska hon hjälpa mig med mitt hår. På kvällen blir de fest, sitta på altan sen ut på stan och åka cheva.

Nu har Wilde precis somnat så ja ska smyga ner till soffan. Men först måste jag visa vad jag beställde från hm häromdagen till mig och Wilde. Och vad jag beställde för lets deal lekmer presentkortet :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0