Tisdag

 
Igår kändes det som en väldigt lång dag, vet inte när hann så mycket på en dag sist? Började jobba lite senare så efter att jag kört iväg bägge mina hjärtan så stack jag och sola, hem och städade, slappa och plantera uteblommor. Sen iväg till jobbet och när vi kom hem igen så kom Stephanie och Elias hit och en stund senare Sandra och Nova. Kaffe, bullar och tjat för oss och lek för barnen. Härligt det :) Hann även tillbringa nån timme ute med Wilde innan det var dags att avsluta dagen med ännu ett pass på jobbet.
 
Börjar jobba senare idag med, egentligen kvittar det mig att börja senare eftersom Wilde ändå studsar upp så himla tidigt men idag sov han iallafall till 20 i sju så liiite längre fick ja sova. Idag blir det ett enkel pass på jobbet och sen när jag kommer hem ska ja inte göra ett skit vad jag tänkt. Gött det :) Resten av veckan är full i planer och höjdpunkten lördag, längtar som tusan efter lördagen som inleds med världens bästa barnloppis -busungarnas i Långserud och dagen avslutas med fest med tjejerna och en kväll i bästa 65a. Fint det. Vi tänkte satsa på årets första altanförfest, undrar hur det går med det? Jag har saknat altanen hela denna långa vintern så det skulle vara fint... Förövrigt har jag fin fina planer hur det ska se ut på altanen i sommar, ska ge mej ut på jakt i affärerna nån dag och se om det finns såna ljuslyktor och krukor jag vill ha och sen kommer det att bli riktigt fint där ute har jag bestämt. Väldigt vad fint det blev i inlägget förövrigt med fin eller fint i varannan mening...
 
Nej nu ska jag skaka ihop lite frukost till mig och sätta på en kopp kaffe eller två så man piggnar till lite. Hej på er! :)
 
 
Hoppas bildera vi tog på barnmässan kommer snart.....
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0