Måndag

 
Måndag med söndags känsla för när sist var jag ledig en måndag? Skönt och välbehövligt har det varit iallafall vill ja lova. Lång sovmorgon, tvättat plockat och så. Ringt och fått en tid på vc till imorn, jag spyr litegrann redan. Uschamejjen! Gillar inte vårdcentralen, gillar inte saker som har med fötter att göra och gillar inte saker som gör ont och detta gör ont. :/ Vid 2 hade bilen tid på autoexperten och domen blev att köpa ännu en del till den, ännu en givare tror jag det var. Pjuh hoppas det räcker så sen? Sen gjorde vi nåt lite roligare iallafall nämnligen en tur till Karlstad, köpte innertak till hallen och en tur om Ica maxi och handlade lite smått och gott i matväg. Kul att handla nånannanstans ibland även om det bara är ännu en mataffär. Hade tänkt oss till Ikea men hoppade det även denna gången, sist gång av plastbrist denna gången för att jag bara inte kände för det helt och hållet. 3e gången gillt vid löning säger jag istället när det gäller Ikea. Nu får det bli soffhäng och tv ett tag sen sängen, känns himla skönt att vara lite ledigare till imorn iochmed att jag inte börjar förrens 16. :)
 
Dagens tuffa lilla kille. Hittade hans svarta converse förut med och upptäckte att dom var en storlek större än jag trodde så nu har han 2 par att använda. :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0