Lördag kväll

 
Inte bloggat på ett par dagar nu igen, inte hunnit med :) I torsdags hade vi en trevlig heldag med Sandra&William, försenad paketöppning för barnen hemma hos Sandra, en tur till Edsvalla och sväng in till Karlstad för trevlig shopping :) Hittade fina saker till uteplatsen på framsidan när vi var på ÖoB. Wilde fick en Depalma tshirt på Carlstad depå. Inne i karlstad blev det ett besök på HM och jag blandannat fick mig skitsnygga skal till min Iphone, bara älskar det ena som är i blått med vita ankare på och det andra i leopard var fint det med. Ny favorit är det blåa iallafall och tummen upp för billiga mobilskal på HM :) Var in på Indiska med och passade på att utnyttja min Wrapp jag hade där, blev ett par nya solglasögon för hela 9:-. Det var en trevlig dag och det måste göras om snart igen :) Dessutom fick Wilde en påse med kläder med efter William att ha till dagis o så, väldigt bra att ha men nu minsann har han så mycket kläder så nu är det köpstopp ett tag ;)
 
Igår var det dags att börja jobba på allvar igen för några härliga slappa dagar. Började med en kväll så innan det hanns det med både sovmorgon, städ, tvätt och handling. Idag har det jobbats 7-16, Wilde har tillbringat dagen med sin mormor uppe på Brandt och lyssnat på Top cats blandannat och hjärtat har varit och är för den delen fortfarande iväg och hjälper sina föräldrar o grejar med grejer efter sin morbror. Och jag bara latar mej jag, det fick jag denna kvällen. Mys med Wilde tills han skulle sova sen bara suttit här. Inte ens orkat packa i och ur diskmaskin vilket hade behövts men det är en dag imorgon med :)
 
Imorn ska det jobba igen, hoppas på lika fint väder med så kanske man kan ta en tur till lekparken eller så :)
 
Nöjd kille efter besöket på Carlstad depå :)
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0