Fredag morgon

 
Denna dagen startade innan tuppen ens hade funderat på att gå upp, 05,10 vaknade Wilde. Vägrade dock att gå upp och efter en timme somnade Wilde igen för att...tadaaa sova 20 minuter till. Huja inte lätt att vara morgonpigg. Tycker ju han skulle tycka att det ska sovas nu när det är mörkt på morgonen men det ar det bara jag som tyckte tydligen ;) Förkyld har han blviit med lilla hjärtat, hostar och snorar som jag vet inte vad. Ett humör som heter duga på det, idag ska uppenbarligen tillochmed väggarna flytta sig för hans skull. ♥
 
Igår hade vi en trevlig dag. Susade iväg på cykel till stan igår morse, träffade Emelie för en fika på Holgers och tog även en tur och kolla på Bergqvist och Lindex. Wilde är sötast som kom bärande på ett par skor på bergqvist, brrrruu brrruu sa han och pekade på en bild av Blixten mqueen och så höll han dom hårt hårt. Annars igår var dagen ganska slö, somnade på soffan när Wilde sov och sen på eftermiddagen var vi iväg och handlade.
 
Idag tänkte jag göra ett ryck och gå igenom all skit uppe på övervåningen och försöka att få in allt som ska in i garderoberna i just garderoberna och sen bort med allt som ändå inte används. I eftermiddag ska vi hämta kärran och packa den med skräp så vi kan åka till tippen imorn.
 
På lördag vankas det barnloppis på dagen efter att vi varit till soptippen och till kvällen blir det bowling och mat. Blir en bra dag det :)
 
 
 
 

Kommentera
Postat av: Mamalivingit

Hej!
Jag mejlar ut till alla vinnare i mina tävlingar, har du inte fått något mejl från mig har du tyvärr inte vunnit.

Mvh Camilla

2012-09-21 @ 13:10:03
URL: http://mamalivingit.com
Postat av: Mamalivingit

Okej det var konstig att någon annan skriver till dig att du vunnit.
Men iaf, nu vet du :)

Ha det en fin dag!
Mvh

2012-09-21 @ 14:09:26
URL: http://mamalivingit.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0