Wilde snackar och vagnsnack

 
Torsdag idag, jobbat som vanligt och haft en himla bra dag på jobbet tycker jag. Promenerat en massa, behaglig arbetsdag och fint väder. Efter jobbet blev det bara hem och slappa, hade tänkts en tur till lekparken men blev inget av med det.
 
Mamma dök upp här tidigare i kvällinga och med sig hade hon ett nytt åk till Wilde. En vanlig sittvagn i superfint skick. Kommer att bli välanvänd i vinter när snön kommer och den andra sulkyn inte kommer att kunna användas pga av sina små hjul. Och nu var Wilde ägare till sammanlagt 4 vagnar, Cresent kombivagnen som står ihop-packad i källaren, Emmaljunga scootern som är den mest använda och snyggaste av dom alla, svarta paraply sulkyn som bor i bilen och nu också denna sittsulkyn. När han blir lite större och inte behöver scootern på samma sätt ska jag köpa nån snygg rolig sittvagn med. Men det blir inte än på ett tag de ;) 
 
Imorn är det äntligen fredag, en kort dag på jobbet inleder jag dagen med. Sen var det meningen att vi skulle ha träffat Emelie och Nova men tyvärr är Nova sjuk så blir inget av med det. Men den tiden fyller vi nog upp ändå, har en hel del måsten för morgondagen. Så fort hjärtat slutat jobba sticker vi till Karlstad, han ska till biltema bla. Jag ska till Skopunkten, H&M och Gina jag är planen. Ska ha skor till Wilde och förhoppningsvis till mej också. En tröja på Gina och på H&M är det en massa små saker som ska inhandlas. Ska dock försöka hålla hårt i plånboken, bilen ska fixas denna månaden, det är snart jul och så tänkte jag försöka komma iväg och klippa mig också. :)
 
Jäklar vad Wilde har börjat att prata, bara idag har det nog kommit tio nya ord om inte mer. Så kul att höra och han blir så glad när han hittar nåt nytt ord att säga. Duktiga lilla killen :) Några av dagens ord, Mimmi, Manny och Quack pack från Disney Junior. Farmor, Ewa och fot är några av dom andra orden.
 
Hade tänkt visa bild på nya vagnen ,men orkar inte krångla med bild nu, istället ska ni få se vilken snygg jacka jag beställde till Wilde igår och så kommer det bild på vagnen imorn istället :)
 
Visst är den snygg? Tror den kommer att bli en favorit eftersom han gärna väljer kläderna med brrruu på när han får vara med och bestämma. :)
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0