Mitt i veckan

 
Onsdag idag, tillbringat måndag och tisdag med att jobba och vara trött. Mörkt, kallt och blött. Jag gillar hösten, men visst är såna kalla, gråa, regniga dagar trista? Känns som man inte vaknar tillräckligt.
 
Denna dagen har väl vädermässigt inte varit så mycket roligare men en idag blev det en kort dag på jobbet, hämtade lilla hjärtat tidigt på dagis redan klckcan 10 och sen kom Sandra och William hit. Fikade, gjorde stan och ungarna lekte fint tillsammans trots ålderskillnaden som är. Väldigt kul att se, annars har dom inte lekt så när vi setts men idag var det lek med bilar och bus :) Och himlans trevligt att vi äntligen hade tid att ses mellan alla arbetspassen och allt annat. :)
 
Ikväll är jag ensam hemma igen, hjärtat är på gymmet. Jag ska snart fixa kvällsmaten sen invänta Greys. Imorn är det dags för första dagen på APO utbildningen, spännande. :)
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0