Katt fnatt

 

Började denna dagen med jobb 7 -16. När jag kom hem efter jobbet kom syrran och en kompis till henne förbi, Wilde fick en mysig katt i present av henne. Blir så bortskämd av moster så! Katten var omtyckt och fick massa pussar av både Wilde och hans katten Jansson. Gullungen! ♥ Syrrans kompis hade en rolig katt app på telefon med en katt som kunde prata och göra massa annat och Wilde verkade tycka om den så jag laddade ner den ja med men då vart han rädd istället. Började gråta och ville inte alls kolla på telefon. Lilla hjärtat då, rädd för en telefonkatt.

 

Nu vankas det lördagsmys, god mat, godis och Johan Falk film. Fin kväll med hjärtat mitt det ♥

 

Imorn är det söndag och min enda lediga dag, inga speciella planer. Jag är glad bara jag får sova längre än 05,40 som klockan ringer annars. Eller som imorse när Wilde vaknade 05,15. Tills imorn kan vi hoppas på uppehålls väder med så vi kan ta en tur till lekparken utan att bli genomblöta eller frysa ihjäl.

 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0