Tiiiisdag

 
Och nog den läääääängsta tisdagen på länge? Undrar hur en dag kan kännas så lång, måtte vara vädret eller nåt? Jaja jobbat har jag gjort, sen när vi kom hem vart de lugn och ro en stund innan vi åkte för att handla, hem och bada mini, käkade mat och sen skulle det nattas mini. I duschen med mig själv och nu var det soffläge som gällde. Inväntar Hart of Dixie som helt klart är en av dom bästa serierna som rullar på tv just nu. :)
 
Förresten ni vet Wrapp som jag skrev om för länge sen? Eller så kanske ni vet vad det är ändå, i vilket fall som helst. Vilken bra grej det är! Häromdagen beställde jag en jättefin Disneys bilar bok från CDON, pris? 0:- efter wrapp. Beställde 2 böcker till mig själv förra veckan från Adlibris, pris på dom? 38:- för 2 efter wrapp. Och idag betsällde jag 3 par strumpor från MQ webbshop, pris? 24:- för alla 3 efter wrapp. Detta var bara några exempel, har gjort flera bra fynd med Wrapp både på vanlig affär och nätet. Visst är det lite kul? Jag tycker fler borde ladda ner appen Wrapp eller söka upp det på internet. Bra skit helt enkelt!
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0