Lördag

 
Sitter uppkrupen i soffan med Wilde liggandes brevid mig lekandes med sina Cars plåtbilar, som vanligt när vi är "lediga" skulle han upp tidigt. Tänk om han skulle förstå hur gott det är att åtminstone sova till 7-8 tiden?
 
Igår jobbade jag ett monsterpass igen. Trött som få när klockan blev 22,15 o och jag fick gå hem men vi hann ändå med lite fredags mys. Senaste avsnitten av Sons och pizza :) Igår hade jag en timme mellan arbetspassen och på den tiden hann vi få våran julklapp till oss själva. Andra soffor!! :) Syrran skulle göra sig av med sina rätt nya soffor för hon tröttnat och med tanke på hur våra såg ut med bla sprucken sits trots att dom knappt är 3 år så var det absolut dags för nya/andra så vi slog till och köpte dom av henne. Ska städa iordning här sen så ska ni få bild med :)
 
Idag ska det jobbas igen, 16-22,30 som gäller idag och imorn blir det 7-13. Huh längtar tills nästa helg, ledig i 3 dagar har jag tänkt mig. Ullared på fredagen och då kändes det som en bra ide att låta det följas av ledig helg med.
 
Förresten fick jag äntligen koden till mitt presentkort från m3 förut så jag kunde göra en beställning, hade tänkt ta HM men det blev ett till på Skopunkten så nu har jag 200:- där som jag bara fått genom att svara på lite frågor. Hur bra?! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0