Meandi


Slänger väl in ännu ett bildinlägg när jag ändå är i farten, denna gången snackar vi kläder. Hade ett Meandi party här hemma i måndags. Meandi var nåt nytt för mej, inte ägt nåt meandi tidigare, inte varit på party eller haft nåt. Men kan lova att det var inte sista gången jag hade det, längtar redan efter nästa som kommer att bli till hösten när den nya kollektionen har kommit. Att vara värdinna var dessutom riktigt fördelaktigt och sånt gillar jag. 


Av min mormor fick Wilde att par shorts och av sin mormor fick han cirkus tshirten


Av mig fick Wilde den klassiska moln tshirten + shorts och tack vare min och mormors gemensamma slutsumma fick han solhatten gratis.


Marinblå helt underbara mjukisar fick jag unna mej själv, ett köp jag verkligen inte ångrar. Linnet fick jag i värdinnegåva, bild nr 2 visar trycket på linnet som sitter i nacken eller hur man nu ska säga. 

 
Wilde fick en målarbok av tjejen som hade visningen och jag fick ett paket med servetter. Bokningsgåva kanske man kan kalla det? Eller nåt sånt. Himla gulligt iallafall. Förutom detta och linnet som jag fick så fick jag även rabatt baserat på antalet gäster så 150:- drogs från slutsumman.


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0