Bara snart...



Jag har så ont i nedre delen av min rygg så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, imorse var det illa men under dagen har det varit aningen mindre illa så länge jag hållt igång men nu kan jag säga att jag vet inte ens om jag tar mej upp ur soffan. Vet inte vad det kommer sig men frågan är om det är ischias och detta hänger ihop med diverse andra krämpor jag dragits med det sista eller om jag har nån nerv som kommit i kläm? En sak vet jag iallafall och det är att det inte är ett dugg skönt. Hoppas det blir bättre under natten och att jag tar mej upp ur sängen till morgonen.

Idag har jag iallafall jobbat, efter jobbet blev det hem och vända och sen styrdes bilen mot Vbro och Jessica. Blev knappa 2 timmar där innan det var dags att vända hemåt igen. Väl hemma sen har det inte blivit mycket gjort, kollade slutet på gårdagens Greys och inte kunnat låta bli att kolla nästa veckas avsnitt heller. Nu ska revenge kollas klart på och sen blir det sova så jag orkar mej upp imorn. Sista dagen innan ledig helg och vad jag LÄNGTAR! Ska bli så skönt att vara ledig och dessutom göra nåt kul. Tror att lördagen kommer att bli riktigt bra.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0