Torsdag


Äntligen är det torsdag och det betyder att jag efter 9 dagars jobb väntar på ledigt och en trevlig/rolig/mysig helg ihop med mina fina. Både stora och lilla hjärtat och underbara Emelie och Nova. Kommer även att träffa syster och delar av familjen på lördag. Har varit alldeles glad och på super humör hel dagen men nu kom kvällen och humöret gjorde tydligen en störtdykning. Tröttheten som kommer ikapp mån tro? Och andra saker som spelar in med för den delen och irriterar/stressar och drar ner humöret..


MEN imorn är det iallafall äntligen fredag, som jag sett fram emot de!

Nu ska jag fixa lite mat, får bli potatisgratäng med kasslersallad och fetaost till. Sen TV, världens bästa Revenge ikväll ju men har dessvärre missat flera avsnitt på sistone men får väl se om det går att hänga med. BB får det bli också, inte sett det på hela veckan men får väl passa på nu.



Kommentera
Postat av: Emelie

Åh ser så mysigt ut när han sitter och målar !

Så där hoppas och önskar jag att Nova kommer vilja göra med !



Hehe tillslut blev det allt en lista och allt är handlat och står i kylen så överlever denna heljen med ;)



Ser verkligen fram emot imorn !!

Kommer bli en toppen dag !

Och var så länge sen vi gjorde nått sånt :)

2012-03-22 @ 21:43:00
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0