Tisdag


Tisdag idag och Wilde får ännu en hemma dag, inte för att han är jätte jätteförkyld utan mer för humörets skull. Han är bara snorig, lite hostig men blir jätteledsen/gnällig så fort jag inte sitter brevid eller försöker att sätta ner han själv och då tror jag inte dagis skulle ge han nåt idag för ska dessutom börja att lämna han där nu. Nej nya tag imorn! Då får det vara slut på detta.

Blev ledig idag med, inte alls som jag hade tänkt mej och med det skiter det sig med träning och allt som jag hade tänkt mej till min lediga dag IMORN. Just love it! Jaja nu är det som det är, jag får åtminstone se Desperate Housewives ikväll och det är inte fy skam.

Undrar vad man ska försöka sej på idag då? Fortsätta kampen för att se botten på tvättkorgen får nog bli prio 1.

Längtar för övrigt till nästa helg, och helgen efter det och helgen efter det. Roliga saker att se fram emot! Barnloppis *2 är alltid trevligt, likaså barnmässa och för att inte tala på fest&Elmia. Uh ska bli rikigt skönt att se fram emot ROLIGA saker! Det behövs verkligen. Skulle behöva nåt nytt att ha på mig till detta med, både skor och byxor. Hum undrar om jag får några pengar över denna månaden till sån lyx? Förmodligen absolut inte men drömma går ju.  


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0