Onsdag


Har haft soffmys med skruttunge hela sena eftermiddagen/kvällingen. Han är förkyld och har varit jätteslö, somnade på två sekunder när det var dags att sova. Lilla lilla skrutt återstår att se vart detta bär iväg, om han håller sej såpass att han kan gå till dagis imorn eller behöver vara hemma? Han har vaknat flera gånger redan och gråtit sen somnat om.

Jag då jag sitter i soffan återigen och känner mej som en soffpotatis, jag är så sjukligt trött så det är inte klokt. Somnade till Desperate igår, va fan liksom? Dessutom har jag skrettretande ont i knäna, fy fan jag vill verkligen inte! Hade glömt hur jobbigt det är/var. Undrar om det ens ska vara värt att söka läkare igen? Sist bollades jag runt mellan den ena och den andra och jag blev aldrig ordentligt hjälpt, istället slutade jag med både bandyträning och dansen vilket gjorde det hela bättre. Jaja vi får väl se hur länge jag står ut..

Annars då? Det är mest jobb, idag har jag handlat hela dagen. Helt i min smak att handla på arbetstid, dock kanske det varit roligare om man hade handlat annat än mat ;) Nejdå men det var trevligt att göra nåt omväxlande.  2 dagar kvar till helg nu, barnloppis i Långserud på lördag och sen blir det feeest. Verkligen inte igår! Dock är Harrys stängt på lördag, hur stora är oddsen? Men vi får gå till Tuppen istället.

Älsklingen är iväg och tatuerar sig han, eller ja det var nog tillochmed klart nu. Jag kan lova att jag inte är ett dugg avundsjuk, näh inte alls inte det minsta! Ska se om han fick nån tid till mej med hoppas det. Isåfall ska jag bättra på och bygga på min blomma på armen. Oj nu hade jag visst fått sms, på måndag blir det. Oh längtar! Vem följer med mej då? Emelie? :)

Nej nu får det vara nog tjatat på mej, har stritt tillräckligt mycket nu.



Lilla skruttunge, kloka lilla kille. Så fort han får tag i på en penna eller krita sätter han igång och måla. Mitt nya kollegiblocks framsida fick sej en omgång i obevakad ögonblick. Idag fick det sej ännu en + en tidning som fanns till hands.


Kommentera
Postat av: Emelie

Men åh ska du göra tatto redan på måndag !?

Inte alls avis;)



Vi kan prata om det nästa gång vi talas vid ;)

Tror jag är ledig på måndag men kan inte säga säkert,, orkar inte lyfta "min feta rav" och gå till köket och kolla ;)



Han är ju för mysig med sitt målande !

En riktig liten picasso ;)

2012-03-28 @ 21:15:40
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0