Ojsan hoppsan mycket bilder blir det nu.


Hemma igen efter en smått hysterisk stund på Busungarnas barnloppis. Mkt folk, lång och långsam kö till betalningen men jag är så otroligt nöjd med dagens alla fynd och jag kan lova att det blev många. Väldigt tacksam att syster var med och agerade barnvakt annars hade jag förmodligen fått vända och åka hem. Här kommer en massa bilder, både på finaste ungen, delar av dagens fynd och på annat.



Dagens busunge



Blixten Mqueen sommar sandaler och löljigt söta foppa tofflor :)


Likadan som pappan har, var ju bara tvungen trots att den är lite stor än =)






Detta är inte ens hälften av det jag köpte och jag brände ändå bara 200:-. Härligt! Förutom detta blev det 6 par mjukisbyxor att ha till dagis, 2 fleecetröjor till dagis, 1 leksaksbil, 2 andra bilar tröjor, 1 blå kortärmad body och 1 vit-grå randig tröja.

Skrutten har blivit bortskämd av moster idag med.


Påskägg


Även squesen var med i påskägget, mums sa Wilde medans han grisade ner sig riktigt ordentligt :)

Hon shoppade på loppisen också:




Tack :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0