Nytt till mej och plutten


Idag fick det bli en order från Lager157, en tröja blev det till mej. Jisses skulle egentligen behöva en helt ny garderob men men nånstans får jag väl börja så jag börjar med en tröja. Plutten har fått en regnställ han, tråkigt att köpa men ytterst jättenödvändigt. Fanns betydligt mycket mer saker jag ville ha/behöver ha men får ta det en annan månad. Min garderob är ganska tragisk för tillfället, behöver ha flera par jeans/byxor, leggins, underkläder och strumpor. Det enda jag inte lider brist på är linnen och toppar. Tur att det finns gott om nåt iallafall :)


10623-7-Ley Hood offwhite
Denna föll valet på, stog mellan denna och en grå Svea.

Funk 157 Ofodrat Regnställ "Fegen"
Till Wilde


Kommentera
Postat av: Jennie - låt kreativiteten flöda :)

Hejsan

Hittade hit via Gekås ullared bloggen, din kommentar angående barnvagnarna :) den du köpte, det är en enkel sulky? men jag undrar om du provade mellanvagnen? eller om du läste ngn information om den?

tack på förhand,..

2012-03-12 @ 21:55:18
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0