Lördag


God morgon gott folk, lördag idag och denna dagen har jag sett fram emot! Vi börjar dagen med att styra bilen mot den utan tvekan bästa barnloppisarna av alla, busungarnas i Långserud. Syster kommer hit och gör mej&Wilde sällskap dit. Det gillas :)

Efter loppisen blir det hem och städa för det gjorde jag ju inte igår fast att jag sa det. :S Sen göra sej iordning för kvällen, Emelie, Syster och Sussi kommer hit. Göra nachos, dricka cider och gå till Tuppen. Tror det blir en riktigt fin kväll, och jag har laddat upp med en massa goda cidrar och gott humör. :) 

Har förresten roat mej med att göra en ny kategori, tävlingar&vinster. Lyckades hitta alla tävlingar jag vunnit och kategorin var helt okej välfylld, men mer ska det bli eller hur? :)



Plutten målar påskbrev :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0