Lördag kväll

Trött som få, tror knappt jag varit 100% vaken på hela dagen. Har iallafall jobbat ett kort pass 7-13 och klarat av ett pass på Etage. 20 min rask promenad på gåbandet och 25 min på crosstrainern. Okej nöjd med mej själv, hann tänka både en och två gånger att jag skulle åka hem och inta soffan efter jobbet men jag åkte dit ändå. Gåbandet är en ny favorit, lite musik bara tyckte jag fattades. Mitt knä sa förvisso upp sig redan efter 10 minuter men men. Är det inte härligt så säg?    

Imorn väntar iallafall ännu ett kort jobb pass efterföljt av ett pass på Etage i sällskap av Emelie. Imorn ska jag vara snäppet bättre än idag har jag bestämt mej för. 

Nej vet ni vad? Att jag helt klart borde gå och duscha så är det bara att gotta ner sig i soffan sen och somna framför nåt dåligt program. Lördag är utan tvekan den dag i veckan då det är sämst på tv. 


På fredag är det dags för barnmässa igen, detta är Wilde påväg till förra årets mässa. Lilla lilla skrutt unge i världens underbaraste overall och sötaste mössan.


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0