Gäsp...

Idag är jag inte pigg...

Dag nr 2 på dagis står på schemat, igår gick det inte vidare bra. Plutten var så himla ledsen och bara gråt och gråt. Trodde än en gång att det kunde vara öroninflammation och jag krånglade halva dagen igår för att få en tid ja för att ens komma fram på telefontiden så det slutade tillslut med att jag fick lista över honom på Svea för att vi skulle få en tid. Ett bra beslut för både läkare och bvc var väldigt bra och hjälpsamma. Det var dock ingen öroninflammation utan antagligen har han tryck bakom öronen som kan komma av förkylningar eller så kunde det även komma sig av att det är hörntänder pågång men kan känner inte nåt. Hursomhelst så rekomenderade bvc nezeril och alvedon till natten och inatt har det varit jättelugnt så det hjälpte nog. Bara hoppas det håller i sig så att dagen på dagis blir en bra dag. 

Annars igår hann vi med att träffa Jessica en sväng, fikade, pratade och tog en sväng på stan. Alltid trevligt att ses :) Och dagen avslutades med jobb. 


Idag blir det som sagt dagis, en sväng till apoteket och sen hem för lunch. Iväg ut till Emelie som ska passa Wilde en stund, tänkte se till att komma ut i tid så vi hinner umgås en stund. :) Och sen bär det av att jobba igen. Lediga dag löste sig av sig självt förresten, missade att kolla på telefonen på en kvart medan det var samling på dagis och då hade jag även missat jobb. :( Så idag blir det till att hålla bättre koll så jag inte missar fredagens jobb. 



Wilde lagar lastbilen med lego

  

Kommentera
Postat av: Emelie

Sötnosen, gick toppen bra att ha han här !

var riktigt avslappnad och tossig efter ett tag :)



hehe ja det har hon ;)



2012-03-07 @ 21:56:27
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0