Då var det dags då


Dagis bacillerna har attackerat så nu är Wilde sjuk igen, har ingen feber och är pigg men han har sovit dåligt och är jättesnorig, nyser och hostar så han får stanna hemma från dagis idag och imorn iallafall skulle jag tro. Sen hoppas jag vi kan fortsätta inskolningen efter det annars blir vi aldrig färdig inskolade.

Får försöka passa på att hinna med sånt som inte hinns med annars om dagarna idag, ligger "efter" med både det och de andra. Och ikväll ska det jobbas igen, samma sak imorn kväll. Onsdag lutar det åt att jag tar en ledig dag, ska föröska hitta nån slags struktur med ledigheter. Vet inte riktigt hur och känner mej som vanligt stressad över att jag inte tar alla dagar. Konstant livrädd för att hamna på minus och behöva ha ännu mer ont i magen :( Skit liv!

Skulle förövrigt vilja komma iväg till gymmet men när f*n ska jag hinna det? Ge mej fler timmar på dygnet tack! Onsdag ska jag iallafalll se om Wildes farmor vill ta han efter dagis så jag får smita iväg en snabbis. Men att komma iväg en gång i veckan är ju ingenting egentligen, tur att det blir lite ändring på det sen när vi är klara med inskolningen.  

Nej nu är det dags för mej att sätta fart så jag faktiskt får något gjort nu när förmiddagen blev hemma tid.



Wilde provar på sin målarlåda han fick av morbror och Linnea när han fyllde år. Blivande konstnär tror jag minsann.


Antar att det inte ungår nån att se vilken duktig konstnär han är? ;) Precis som han klart kommer att bli en stor artist inom Xylofon och trummspelande. Han kan allt våran fina kille! :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0