Bilder och snack


Idag har det jobbats ett pass i Norelund, gliiiidit runt på en cykel i blåsten och kännt mig riktigt nyttig. Hämtat skrutten efter sin första riktiga dagis dag, blev en mjukstart a´1,5 h idag. Hem efter det och var effektiv, tvättat, äntligen bytt ut julgardinerna i köket, duschat, badat Wilde, tagit hand om ren tvätt, disk och lagat mat + matlådor. Nu förtjänar jag att slappa i soffan resten av kvällen. Familjen annorlunda, lite choklad och sen tidigt i säng. Det är slitsamt att ligga på topp minsann.

Imorn ska det jobbas 7-13, ska ev ta en snabbsväng till gymmet efter. Hinner nog inte mer än 30 mins men det är åtminstone 30 minuter mer än 0. Handla och träffa Jessica ska jag hinna med också. Blir en fullspäckad men trevlig dag imorn.  

3 dagar kvar till ledigt, barnmässa och en trevlig helg. Jag längtar! :)


Nu ska det bli massa nya bilder på det charmigaste jag vet sen är det TV time.  







Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0